ساخت سوله در کرمان _بافت - سوله|سوله سازی|ساخت سوله|سوله سبک|فروش سوله
261
rtl,page-template-default,page,page-id-261,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive

ساخت سوله تالار عروسی دو طبقه-دهانه دو طبقه دهانه 40_ارتفاع12 متر_ محل اجرا بافت_کارفرماآقای موسوی 

شهرستان بافت یکی از مرتفع‌ترین و خوش آب وهواترین مناطق استان کرمان و ایران است. این شهرستان در جنوب غربی این استان قرار گرفته و در سال ۱۳۲۸ از شهرستان سیرجان جدا شد و به صورت مستقل در آمد . مرکز این شهرستان شهر بافت است و تا شهر کرمان ۱۵۶کیلومتر فاصله دارد. بافت منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر است. جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۸۵ و تاقبل از جدایی شهرستان‌های رابر و ارزوئیه برابر با ۱۴۵٫۰۱۴ نفر بوده‌است.براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت فعلی شهرستان بافت ۸۴٬۱۰۳ نفر است. شهرستان بافت توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان یکی از ۷۰ شهر سالم ایران و یکی از هزار شهر سالم جهان معرفی شده‌است.شهرستان بافت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گردوی کشور است.ارتفاع میانگین مرکزشهرستان یعنی شهر بافت از سطح دریا ۲۲۸۰ متر است که در قسمت‌های شمالی شهر ارتفاع به ۲۳۳۰ متر از سطح دریا هم می‌رسد و بافت از شهرهای مرتفع ایران و بلندترین شهر بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت ایران محسوب می‌شود. ارتفاع در برخی مناطق مسکونی شهرستان بافت تا ۳۰۰۰ متر از سطح دریا نیز می‌رسد. این شهرستان تا سال ۱۳۸۸ شهرهای رابر و ارزوئیه را نیز شامل می‌شده‌است هم چنین در سال‌های پیش از آن نیز مناطقی چون لاله زار و قلعه عسکر نیز از بافت جدا شده بود.

بافت، بام جنوب ایران و مرتفع‌ترین شهر بالای ۲۵ هزارنفر جمعیت ایران:

شهرستان بافت در ۱۵۶کیلومتری مرکز استان کرمان، مرتفع‌ترین و خوش آب و هواترین شهر استان کرمان و ایران می‌باشد. شهر بافت با ارتفاع ۲۲۸۰ متر از سطح دریا مرتفع‌ترین شهر جنوب ایران و مرتفع‌ترین شهر بالای ۲۵ هزارنفر جمعیت ایران محسوب می‌شود. قرار گیری در ارتفاع زیاد و همجواری با کوه شاه سبب اعتدال هوای این شهر در تابستان شده‌است، همچنین به علت قرارگیری در عرض‌های پایین و جای گیری شهر در دامنه جنوبی کوه دالاخانی آفتاب زمستانی موجب تعادل دمایی در زمستان می‌شود. این تعادل آب و هوایی و وجود رودهای بزرگ و پرآب سبب شکل‌گیری تمدن باستانی حوزه هلیل رود در شهرستان بافت شده‌است. شهر کنونی بافت ۱۲۰۰ سال قدمت تاریخی دارد اما قدمت نقاطی از شهرستان بافت به پنج هزار سال قبل از میلاد می‌رسد.

جمعیت:

جمعیت شهرستان بافت، براساس سرشماری ۱۳۷۰ ش، بالغ بر ۳۷۷، ۱۳۱ تن بود که از آن میان ۱۹۸٬۳۱ تن (حدود ۲۴ درصد) شهرنشین و ۱۷۹، ۱۰۰ تن (حدود ۷۶ درصد) روستانشین بودند. جمعیت شهرستان بافت، براساس سرشماری ۱۳۹۰ معادل ۷۵۹۴۰ نفر می‌باشد. شهرستان بافت دارای دو نقطه شهری به نامهای بافت و بزنجان است. این شهرستان دارای دو بخش و۶ دهستان است. به همین دلیل به «بام کویر ایران» مشهور است.بافت دومین شهر عشایر نشین کشور می‌باشد و از لحاظ تعداد ایل و طایفه در سطح کشور رتبه اول را دارد و ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار راس دام سبک و ۲۰ هزار راس دام سنگین در این منطقه وجود دارد.

موقعیت جغرافیایی:

صنعت بافت:

برخی از کارخانه و صنایع مهم شهرستان بافت:

  • کارخانه فولاد بافت
  • کارخانه تولید شیر و لبنیات پاستوریزه بافت
  • کارخانه سنگ
  • صنایع کیک و بیسکویت یاربخت
  • صنایع سنگ اتحاد
  • مجتمع پتروشیمی کرمان دشتاب (این مجتمع با مشارکت بخش خصوصی در حال راه‌اندازی می‌باشد و پیش بینی می‌شود باتبدیل شدن به بزرگترین مجتمع پتروشیمی خاورمیانه، باعث ایجاد اشتغال زیاد و ارزش افزوده اقتصادی بالایی در شهرستان شود)
  • کارخانه فروکروم بافت: ۶۶ در صد کرومیت کشور در این شهرستان تولید می‌شود و متأسفانه دور باطل در تولید و فرآوری معادن اسفندقه انجام می‌گردد و سنگ کرومیت در معادن شهرستان بافت استخراج ولی در شهرستان‌های دیگری به مواد دیگر تبدیل و فرآوری می‌شود.
  • کارخانه کرک بافت:شهرستان بافت به لحاظ تولید کرک رتبه دوم تولید را پس از کشور چین به خود اختصاص داده‌است. شهرستان بافت تولید کنندهٔ ۸۵ در صد از کرک تولیدی کشوراست ولی از این ظرفیت به خوبی در این شهرستان استفاده نشده‌است. برای راه‌اندازی مجدد کارخانه کرک بافت که به مدت چهار سال تعطیل گردیده‌است چنانچه از محل کمک‌های فنی و اعتباری استانداری و از طریق صندوق حمایت از بخش کشاورزی تسهیلاتی در اختیار کارخانه گذاشته شود، این مشکل قابل حل است.
  • کارخانه مرغ گوشتی بافت
  • کارخانه تولید فیلترهای صنعتی خودرو (در حال مطالعه)
  • کارخانه فرآوری و بسته‌بندی مغز گردو و بادام با ظرفیت ۴۰۰تن در بخش دشتاب، منطقه خبر
  • صنایع تولید بتن در شهر بزنجان